Prednosti kod odabira virtualnog asistenta

Prednosti kod odabira virtualnog asistenta

    • virtualni asistent radi za svoj račun
      • ne zasnivate radni odnos, nego poslovni odnos koji se plaća po odrađenom satu
      • nemate troškove koje nameće država
      • ne plaćate godišnji odmor, bolovanje, prijevoz, božićnicu itd…

 

    • virtualni asistent radi iz svog ureda
      • ne trebate osigurati i opremiti radno mjesto
      • ne zauzima prostor u uredu

 

    • virtualni asistent je također samostalni poduzetnik kao i Vi kojemu je stalo da kvalitetno odradi posao kako bi svoje poduzeće predstavio u najboljem svjetlu.

Što zapravo radi virtualni asistent?

Virtualni asistent pruža podršku klijentima u njihovom dnevnom poslovanju, a radi kao samostakni poduzetnik, najčešće iz svog doma, onoliko sati koliko je klijentu potrebno. On može pokrivati više područja kao što su:

    • klasični administrativni poslovi
    • organizacija
    • korisnička podrška
    • prodaja

Zašto i kada odabrati virtualnog asistenta?

    1. virtualni asistent obavlja različite administrativne usluge za tvrtke koje imaju potrebu za povremenom podrškom – Vi možete ostati fokusirani na svoj primarni posao, a ostalo prepustite meni
    2. virtualnog asistenta mogu angažirati poduzeća svih veličina kod trenutno nastalog velikog obujma posla, kod duže odsutnosti zaposlenika (zbog duže bolesti, porodiljni dopust, godišnji odmor i sl.) ili ako radno mjesto ne zahtijeva puno radno vrijeme
    3. virtualni asistent obavlja za Vas poslove, koje Vi ne volite odrađivati ili Vam oduzimaju previše vremena, kako bi se mogli usredotočiti na svoju osnovnu/glavnu djelatnost
    4. virtualnog asistenta mogu angažirati i privatne osobe za pružanje raznih administrativnih usluga

1.

CONTRACT MANAGEMENT (UPRAVLJANJE UGOVORIMA)

2.

KORISNIČKA
SLUŽBA

3.

ADMINISTRATIVNE USLUGE (BACK OFFICE)

4.

EVENTI I ORGANIZACIJA SLUŽBENIH PUTOVANJA